Telefonische bereikbaarheid: 053/85.98.98
Ma. tot don.:van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 16u30
Vrij.: van 9u30 tot 12u00 en van 14u00 tot 15u30
BTW BE 0439.913.806 | RPR - Gent, afdeling Dendermonde
KBC: 736-0308716-28 | IBAN: BE26 7360 3087 1629
info@axisfinance.be |
De hoofdreden is dat uw administratie steeds up-to-date is waardoor u uw cijfers kan raadplegen wanneer u wilt als u het nodig heeft.
Eén van de belangrijkste zaken hierbij is dat u op elk ogenblik weet welke leveranciers u nog zal moeten betalen maar ook welke klanten u nog geld moeten. Een goede opvolging hiervan is van cruciaal belang voor het voortbestaan van uw zaak.
Aarzel dan ook niet om rappels of betalingsherinneringen te sturen naar slechte betalers. Klanten weten heel snel wanneer u dit niet goed opvolgt zodat sommigen hier zeker misbruik zullen van maken.Het door ons voorgestelde boekhoudpakket laat toe van op een heel eenvoudige manier een rappelprocedure in te stellen zodat de bijkomende administratieve last tot een minimum wordt beperkt
.Een sterkere betrokkenheid met uw zaak is het gevolg hiervan en dit zorgt er ook voor dat er meer stof is voor overleg en/of discussie met uw accountant bij de balans- en toekomstbespreking van uw zaak.
Ook zal uw accountant meer tijd hebben in hetgeen voor u echt interessant is, zoals het fiscaal en financieel optimaliseren van uw zaak en uw persoonlijke situatie.
Uiteraard heeft u hier ook een financieel voordeel bij. U bespaart immers op uw boekhoudkosten omdat uw boekhouder geen tijd meer moet steken in het klasseren en boeken van uw facturen.
Als laatste en daarom niet minst belangrijkste reden, kan zelf uw boekhouding voeren dubbel werk vermijden. Maakte u uw facturen vroeger op papier of in excel? Dan kan dit nu sneller door ze rechtstreeks in uw boekhoudpakket aan te maken en ze zijn zo meteen ook ingeboekt.